nav

torstai 23. toukokuuta 2013

Kakkutehtailua

JARMOKAKKU

Viime viikonloppuna mummun mies täytti 60 vuotta, ja mulle tilaukseen 3 kakkua: 2 isoa suorakulmaista kakkua perjantaiksi ja sunnuntaiksi yksi 26 cm kokoinen kakku, josta ei ole kuvaa nytten tässä postauksessa. Sanoisin että pikakinuskin vaahdotus oli hirmuhauskaa ja maistui aivan mahtavalle, olisin voinut syödä sitä loputtomiin.

PUOLUKKAPOHJA

Kakusta löytyi siis puolukoita, kinuskia ja valkosuklaata. Valitettavasti itse en saanut kyseistä kakkua maistaa, mutta kuulemma oli päivänsankarin mielestä parasta kakkua mitä oli syönyt.

TÄYTTEET

Sain haasteen täältä, jonka nyt toteutan siltä osin, kun se koskee blogin aihepiiriä eli ruokaa. Eli ensimmäisenä 11 ruokaan liittyvää faktaa:

1. Ensi viikolla saan toteuttaa juuri sitä ruokaa mitä haluan kotona
2. Olen herkkuhirmu, erityisesti suolaiset kelpaa.
3. Haluan päästä syömään Midhilliin.
4. Sekä Berthaan, C:hen, Hubertiin, Stefan's Steakhouseen näin aluksi...
5. Toivottavasti ensi syksynä olen työssäopissa Lapinniemen kylpylän ravintolassa Arthurissa.
6. Aamupalaani kuuluu aina Actimel-jogurtti.
7. Olen nääntyä nälkään aina yhdentoista aikaan.
8. Olen aika kaikkiruokainen, mutta grillikyljet eivät mene alas.
9. Rakastan kattaa ruokapöytää.
10. Itseasiassa tykkään siitä, että kokin työ on puoliksi siivoamista. 
11. Haluaisin tehdä Shepherd's pie:tä. 

Ja sitten kysymykset:
1. Jos saisit kutsua päivälliselle kenet vain (myös edesmenneet), kuka hän olisi?
- Hmhp, vaikea kysymys. Sanoisin että poikaystäväni, anteeksi tämä tylsä vastaus.
2. Minkä värinen essu sinulla on?
-Oikeastaan en käytä essua, mutta kaapista löytyy ala-asteella tekemäni valkoinen essu, jossa on limenvihreät taskut.
edit: onhan mulla koulussa musta essu
3. Juhannuksen paras herkku?
- Nakki.

2 kommenttia

  1. Onhan sinulla essu jota käytät. Musta, jota käytät koulussa ;)

    VastaaPoista